VIDEO: Jerry n-are nevoie de ajutor ca să se joace cu mingea

Un videoclip mai neobişnuit, poate, pentru profilul acestui website. L-am ales pentru că surprinde puţin din, să zicem, spiritul gospodăresc al americanului de rând. Iată ce zice autorul:

Am construit „maşina de mingi” deoarece m-am gândit că lui Jerry, căţelul meu, s-ar putea să-i placă şi, totodată, ar fi ceva amuzant ce-aş putea construi.

Aşadar, după doi ani de muncă fără şi cu pauză, cu multe adaosuri de siguranţă – cum ar fi senzorii de proximitate în infraroşu pentru a-i proteja de maşină pe Jerry şi pe băiatul meu – într-un final am terminat.

Departe de-a-mi fi un înlocuitor – am fost mereu lângă, bucurându-mă de bucuria lui Jerry. Şi, cu toate dificultăţile ce le-am întâmpinat pe perioada cât am construit maşinăria, tot nu mă pot opri s-arunc eu mai multe mingi decât poate maşina număra! Conform computerului, Jerry s-a jucat cu maşina doar de trei ori în viaţa lui.

Despre ampersand

Dat fiind profilul acestui site, tot ce pot spune despre mine e că am fost, sunt şi voi rămâne un pro-american.
Acest articol a fost publicat în Impresii de călătorie, Video și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

